شيرين عبد الوهاب في عيد ميلادها الـ40: أول مرة يجي يوم ميلادي وأنا بضحك في عيد ميلادها الـ40: أول مرة يجي يوم ميلادي وأنا بضحك

في عيد ميلادها الـ40: أول مرة يجي يوم ميلادي وأنا بضحك

نشرت الفنانة عبر صفحتها الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي ""، تغريدة جديدة بمناسبة عيد ميلادها الـ40 الذي يوافق اليوم الخميس 8 أكتوبر. 

وكتبت شيرين فى التغريدة قائلة:" كل سنة وأنتم عيدي، دعاء أمي ليا كان محبتكم، ورضا ربنا عليا محبة الناس، ديمها عليا يا رب! السنة دي أول مرة بيجي عليا يوم ميلادي وألاقي نفسى بضحك".
 
 
واستكملت شيرين في تغريدة ثانية: "‏كل سنة كان بيكون اليوم ده بالنسبالي يوم حساب أنا عملت إيه ومعملتش إيه وكان لازم أعمل إيه، لكن السنة ديه حاسة ان فيه حاجة مختلفة وأهدافي اختلفت".
 
 
وأضافت شيرين في تغريدة ثالثة: " ‏سعيدة وبضحك علشان ببص علي كل حاجة بإيجابية، زي إني الحمد لله على مدار 20 سنة مقصرتش في شغلي وعملت شغلي بمنتهى الحب والحمدلله نجحت في كل حاجة عملتها وربنا كان توفيقه كبير". 
 
 
وتابعت شيرين في تغريدة آخرى:"على المستوي الشخصي أنا سعيدة جدًا بأحسن زوج في الدنيا لأنه جوزي وأخويا وصديقي وإبني و سعيدة ببناتي وعيلتي ربنا يباركلي فيهم وكل جمهوري في الوطن العربي كله اللي بيخليني احس أن كل البلاد بلدي".
 
 
واحتفلت الفنانة شيرين عبد الوهاب بعيد ميلادها الـ 40 والتى قدمت العديد من الأعمال الغنائية التى تظل محفورة فى وجدان المشاهد العربى، والجدير بالذكر أنها تزوجت ثلاث مرات الأولى كانت من الموزع الموسيقي مدحت خميس وتمت بعد شهرة شيرين بسنوات قليلة، ولم ينتج عن الزيجة أطفال كما أنها لم تستمر كثيرًا، وزيجتها الثانية من الموزع الموسيقي محمد مصطفى وأنجبا طفلتين، ثم دب الخلاف بينهما وانفصلا حتى تزوجت حسام حبيب حاليًا. 

معلومات الكاتب

أضف تعليق

اختار مرشحك عن دائرة دمياط

الإستفتاءات السابقة

The Orca Group

سعر الدولار